x På tal om att vara blond Datum: 2011-07-02 Tid: 00:25:29

Ni slapp mig inte särskilt länge, internetet har vaknat till liv igen! Tjoho!


I samma veva som det återuppstod gjorde jag dock en fruktansvärd upptäckt. Ni vet känslan när man var liten och läste Bamse och inte förstod det roliga i att Mini-hopp sa pangkakor? Ungefär så kändes det för mig för ett par minuter sedan när jag gjorde upptäckten att det inte heter hjortronssalt utan hjorthornssalt! Jag känner mig blond. Lurad. Å andra sidan förklarar det varför hjorthornssalt inte smakar hjortron, vilket jag faktiskt funderat över. Lite som det logiska i att pannkakor heter just pannkakor. Nu funderar jag istället över hur hjorthorn smakar. När jag tänker efter är jag faktiskt inte särskilt sugen på att ta reda på det.


Plötsligt känner jag mig mycket klokare mot vad jag var i morse.




Bildkällor: här och här

.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ja du Elin ;) Jag har själv alltid trott att det heter Hjortronsalt =O Men man lär sig något nytt varje dag. Jag ser förresten att det hänt lite saker med din header, SNYGGT :)

2011-07-02 @ 10:31:01
URL: http://tramsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0