x Kul dag. Skitkul. Datum: 2011-07-14 Tid: 18:59:49

Egentligen hade jag skrivit ett långt och innehållsrikt gnällinlägg men jag lyckades radera allt, vilket inte förvånar mig ett dugg med tanke på vilken dålig dag det har varit hitentills. Tiden mellan 07:00 och 15:45 spenderade jag nämligen i ösregn med att räfsa upp häckklipp och klippa grenar iförd genomblöta handskar och regnställ (som i övrigt gick sönder under eftermiddagen).

När jag sen äntligen kom hem trött, hungrig och allmänt grinig fick jag reda på att jag bara är reserv till programmet "grafisk design" som jag sökt på Malmö högskola. Hejdå chans att få studentlägenhet, typ. ROLIGT! JÄTTEROLIGT!

Detta sammanfattar jag med en bild av en luftballong tagen någon fin dag när solen sken;



Nu ska jag gå och tröstkolla Cops.
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Du fixar det ;) du kanske blir längre nu när det regnar på dig xD + Om du är reserv och kommer in, får du pendla och plugga undertiden ^^

2011-07-14 @ 21:42:35
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Peter: Haha, jaa, man kan ju hoppas! ;D Det sega är ju att tågen krånglar hela tiden ^__^'

2011-07-15 @ 18:12:41
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Peter

Självklart, men det är bättre, än att sova på en camping right? :D

2011-07-15 @ 19:07:01
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Peter: Nu när du säger det så.. ;P

2011-07-16 @ 11:18:26
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0