x Bloggtips Datum: 2011-07-06 Tid: 00:00:01

Som ni troligtvis förstått vid det här laget är jag tokig i bloggar. Jag har till och med fått dela upp de jag läser i kategorierna mode, foto/bild, underhållning och övrigt för att kunna hålla koll på dem. Senaste jag uppdaterade er med några favoriter följde jag cirka 30 bloggar, idag har min samling utökats med 40 stycken. Ja, jag följer alltså 70 bloggar som jag läser i princip dagligen. Utan att använda bloglovin. Erkänn att ni är imponerade? 

Det finns inget som jag tycker är mer inspirerande än att läsa andras bloggar. Modebloggarna imponerar med sin talang för stil, foto- och bildbloggarna med sin talang för komposition och underhållningsbloggarna med sin talang för att uttrycka sig i text. Det lustiga är att de bloggare som utmärker sig i de olika kategorierna ofta även visar sig ha talang inom samtliga bloggområden. Kreativa jäklar, man blir så avundsjuk.  

Ja, nu är jag klar med att uttrycka min avund. Här har ni de senaste bloggarna som jag har fastnat för (klicka på bilderna för att komma till dem);  







(Emmy har jag förvisso följt länge, men hon är värd att nämnas.)







.. Plötsligt känns min blogg ganska tråkig.
.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Sv: jo nog var det ett tag sen alltid!

Irland kommer bli STÖRTROLIGT! :D

2011-07-06 @ 10:28:22
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aaaah gud vad sjukt!

Gick in på mitt konto på google analytics och kollade vad jag har fått en del av min trafik ifrån, och så såg jag att några besökare kom från "glasartad.blogg.se", så jag var tvungen att kika in här. HAHA :D Fan va sjukt, vad glad jag blev :D



Kan erkänna att jag är riktigt impad över din design!

2011-07-13 @ 23:25:29
URL: http://eliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0