x Vill ha nyårskväll igen! Datum: 2011-01-01 Tid: 18:48:26

Låttips: Falling Slowly - Glen Hansard och Marketa Irglova

Tyckte att kvällen blev hellyckad, jag var nöjd med min klänning och sällskapet var trevligare än trevligast. Man tackar för en najs kväll! :D Nu vill jag bara ha nyår igen, synd att det är ett år kvar tills dess.. och då har jag gått ut skolan. Undras vad jag gör. Pluggar? Jobbar? .. Latar mig? Haha. Åååh, tiden går för fort! Eller får långsamt? Eller jag vet inte. Iiih. Ångest!

En bild från i somras som jag inte tror att jag har visat tidigare.
Ni får ursäkta de usla inläggen de senaste dagarna, men min dator hänger sig titt som tätt när jag ska ladda upp bilder och allt är i allmänhet pannkaka. :)

 

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0