x Urban.. vadå? Datum: 2011-01-30 Tid: 16:46:31

Jaakko hittar alltid de konstigaste sidorna på nätet och Otto är såklart inte sen med att visa dem för mig. Så länge de innehåller något nedvärderande om mitt namn är allting roligt, förstår ni. 

Nu senast var de inne på Urban Dictionary (vad det är? ingen aning) och sökte på mitt namn; Elin. Resultet?

"A young, blonde, swedish girl with a bitchy attitude and alot of friends. She knows how to have a good time, yet usually embarresses herself, without knowing it, in the process. She seems pretty cool and somewhat dangerous, but really is the most innocent preson you will ever meet."

Själv föredrar jag dock beskrivning nummer sex;

"A name of a completely awesome person that is really cool, funny and pretty!"

Oh yeah.

.........

Kommentarer
Postat av: Katsu

Då vill du inte veta vad den säger om "Katsu".... xD

2011-01-31 @ 09:40:37
URL: http://katsus.blogg.se/
Postat av: Emilia [Personlig fotoblogg]

Tack så jätte mycket, ska pröva det jag med (: KRAM!

2011-01-31 @ 15:43:19
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0