x Blahajaja Datum: 2011-01-31 Tid: 22:42:43

När en tjej - jag nämner inga namn - skriver på sin blogg att hon ska fasta i några dagar nu för att gå ner i vikt och folks kommentarer är i stil med "berätta mer!" "hur mycket går du ner?" "jag har också velat testa men aldrig vågat!" då är det något fel i världen alltså. Herregud.

Så, nu har jag gnällt klart, tillbaka till min toppendag! Faktiskt har jag varit på riktigt bra humör (jag hoppas att instresseklubben antecknar nu!) utan någon anldning alls. Najs. Körlektionen gick jättebra och ridningen kunde inte gått bättre. Så nöjd! Så glad!

Detta illustrerar vi med en återanvänd, överredigerad, bild! Wii!

.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

(Antecknar för brinnande livet!) Jadu Elin, att fasta för att gå ner i vikt, folk blir bara dummare och dummare. Och dessutom mer beroende om hur dom ser ut och hur andra (modeller ex) ser ut. Dom flesta anar inte vilken fejk deras utseende är ;)

2011-02-01 @ 13:08:20
Postat av: Katsu

Blöö, jag håller med D:

2011-02-01 @ 14:17:22
URL: http://katsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0