x En solskenshistoria Datum: 2011-02-09 Tid: 17:31:06

Tro det eller ej, men idag har jag varit riktigt flitig! Jag har diskat och städat och pluggat teknikutveckling och räknat matte och gjort projektarbete. Dessutom har jag hunnit med att gå en runda i det superfina vädret, och fotat och spelat gitarr har jag också gjort! Hemskt vad lång dagen blir när man kommer upp redan klockan 8 och inte nördar sig framför datorn. Eller så har det något att göra med att jag hade fruktansvärt långtråkigt, jag vet inte riktigt alltså... ;)

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0