x Damdidududuu Datum: 2011-02-25 Tid: 14:43:15

Jag vill lära mig något nytt på gitarren, men kan inte komma på något bra och Mikael är inte hemma så jag kan inte tvinga honom att tipsa mig. Suuuuuck. Vill lära mig något nytt NU!

Under tiden som jag är gnällig kan ni få lyssna på några låtar som är mina favoriter för tillfället, snällt va?



1. The Calling - Adrienne
2. Flipsyde - Angel
3. Bloc Party - Hunting for witches
4. The Birthday Massacre - Looking Glass
5. Timbuktu m.fl. - Mammas gata
6. Will Young - Leave right now
7. Damien Rice - Rootless tree
8. Incubus - Anna Molly
9. Jason Mraz - Wordplay
10. Linkin Park - In the end
11. Von Benzo - Bad father, bad son
12. Bruno Mars - Just the way you are
.........

Kommentarer
Postat av: Elin

The Calling är bra, men min favvolåt med dem är Wherever you will go :)

2011-02-25 @ 15:41:28
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Ida we

Gillar LP's Hybrid Theory- album, In The End är bra, fast nu var det ett tag sen jag lyssnade på dem...

2011-02-25 @ 19:46:28
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

bloc party! <3

2011-02-28 @ 11:44:31
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0