x Världen i en fyrkant Datum: 2011-12-05 Tid: 10:10:00

Ni som har hängt med ett tag känner nog till att jag älskar att fotografera, tyvärr har det inte direkt framkommit i bloggen på senaste tiden. Största anledningen är att jag helt enkelt inte känner för att ligga och krypa runt på marken inne i stan som en annan inte-riktigt-frisk människa och att jag har fullt upp med läxor och andra tråkiga sysslor som att städa och laga mat. Därför passade jag på när jag var hemma i helgen! Resultatet:



Näe, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig den här gången, men det var kul i alla fall! Det är ju huvudsaken. När jag åker hem till jul ska det fotas så att det står härliga till! Längtar.
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Miss.Ewald har gjort det igen! Grymtbra bild :)

2011-12-05 @ 17:27:55
Postat av: Ida

▲ Thanks mate



Så fin bild! :)

2011-12-05 @ 21:57:28
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0