x Låt oss kalla honom Brunte Datum: 2011-12-22 Tid: 11:56:26

Nu är Adobe på plats och en hel hög med filer är på väg från min gamla dator hit, ska bara installera drivrutinerna för ritplattan också sen känner jag mig färdigflyttad!

Roade mig med att rita lite igår med papper och penna, testade om jag kom ihåg det enklaste med hästens anatomi.. och ja, mitt minne gjorde mig inte besviken! Flertalet cirklar senare, med avsaknad av suddi, såg kreationen nästan ut som en häst.. eller åtminstone som ett missbildat föl som har ätit lite för mycket.



Tänker rita vidare ikväll, en överdriven konvex (utåtbuktande) mule hade väl varit gulligt? Eller vad säger ni? ;)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0