x Jag kommer, jag kommer, jag är nästan där Datum: 2011-12-04 Tid: 18:18:15

Hemresan idag var ett litet äventyr. Jag hade hunnit åka i en dryg timme när tågvärden berättade att det inte skulle gå några tåg mellan Malmö och Lund eftersom att det var elfel på spåren, vilket betydde att vi fick hoppa av i Lund (bara 10 minuters tågresa från Malmö - SURT!). Lyckligtvis visade det sig att ett av spåren fortfarande fungerade, så efter en halvtimmes väntan hoppade jag på ett annat tåg som tog mig till Malmö.

Här satt vi dock och väntade i en kvart innan tåget fick rulla de sista 100 metrarna in på stationen:



Sen köpte jag vitlöksbröd och såg nöjd ut.
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

sv. ja! Nu måste jag bara se till att få en bra idé så jag får skrivet en barnbok ;);)

2011-12-04 @ 19:18:19
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0