x Gossips.se släng dig i väggen Datum: 2011-12-04 Tid: 19:30:15

Jag funderade lite över Egoina idag, var bor hon egentligen? Jag menar, hon pluggar i Malmö, äter i Landskrona men festar i Helsingborg? Förvirringen var total. Så jag frågade min kära farbror i tron om att han inte skulle ha någon aning han heller. Först verkade allt gå enligt planerna, sen kom chocken.

Jag: alltså jag fattar inte
Jag: var bor egoina? D:
Otto: ofta jag ska veta var hon är
*kort paus*
Otto: hon bor väl i landskrona
Otto: i lägenheten hon delade med sin pojkvän?
Otto: med en "roomie"

Tystnaden som uppstod.
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

hahaha =)

2011-12-04 @ 20:12:28
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0