x Glad gladare gladast! Datum: 2011-12-01 Tid: 21:42:28

Minns ni serien jag visade er för ett tag sedan? Den som jag hade ritat till ett skolarbete? Idag fick jag lärarens bedömning av den! Lätt den trevligaste bedömningen jag fått på något skolarbeten i hela mitt liv. Tillåt mig att citera:

"Underbar! Du har en bra stil och god form tvärsigenom hela serien. Kul bildlösningar. Det jag tänker när jag läser denna serie är att den kanske skulle fungera som en bilderbok för små barn också. Pröva att utveckla temat och hör av dej till Tivoli förlag, som ger ut en serietidning för barn!"


Plötsligt blev min dag snäppet bättre
.
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

ÅH vad roligt :):) Go girl :):):)

2011-12-02 @ 16:41:36
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0