x Recension: Torrschampo Datum: 2011-08-31 Tid: 11:37:40

Efter mycket letande på nätet efter det ultimata torrschampot svänga jag igår in om Kicks och köpte ett av märket Batiste. Torrschampo är precis vad det låter som - ett torrt schampo. Skillnaden är väl att det inte direkt rengör håret utan snarare gör att det ser rent ut, perfekt för oss med hår som blir fett fort och som inte vill tvätta sönder det!
Eftersom att folk verkar ha väldigt skiljda åsikter om vilket torrschampo som är bäst tänkte jag delge er min åsikt. Jag jämför märkena Lee Staffords och Batiste, då det är de enda jag har provat.

Batiste (blush);
+ Doftar gott
+ Finns i flera olika dofter
+ Lukten är inte så stark
+ Håret ser rent ut
+ Billigt! (69kr för 200ml)

Lee Stafford (rosa);
+ Håret ser rent ut (Batiste blir dock bättre)
+ Hyfsat billigt (80kr för 150ml)
+ Finns för brunetter
- Lukten är alldeles för stark
- Varning för kvävningskänslor om man sprejar inomhus!

Sammanfattning:
Jag håller mig till Batiste i framtiden, både billigare och bättre än Lee Stafford!



Har du testat torrschampo någon gång?
.........

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte bara hälsa att jag nu följer dig på bloglovin' och att jag har exakt samma torrschampo som dig (batiste) :)

2011-08-31 @ 22:15:32
URL: http://caucia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0