x Bakat Datum: 2011-08-29 Tid: 12:51:10

Eftersom att jag inte hade något planerat idag och alla andra jobbar eller pluggar så passade jag på att baka ett Focacciabröd igen! Det blev dessvärre inte lika bra som förra gången, vet inte vad jag gjorde för skillnad men det är väl helt enkelt inte meningen att jag ska lyckas i köket. Det var väl som jag misstände; förra gången var bara tur. Nåja, det blev ätbart i alla fall, och idag kom jag dessutom ihåg att ta en bild av resultatet innan jag åt upp det (okej, jag åt inte upp hela brödet, riktigt så hungrig var jag inte)! 

.........

Kommentarer
Postat av: Ellen från Finland ♥

Ser gott ut!! :o

2011-08-29 @ 14:49:46
Postat av: Elin

Svarar Ellen: Skenet bedrar! ;D Haha, nejdå, det blev faktiskt helt okej, men förra gången blev det bättre (;

2011-08-29 @ 15:51:08
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0