x Vem är bäst? Inte jag i alla fall. Datum: 2011-04-24 Tid: 18:46:38

Idag var jag trög. Det gick ett par rådjur utanför mitt öppna fönster - perfekt fotoläge! Efter att ha rusat efter kameran var jag alldeles för ivrig och blond, så jag tog ett halvdåligt foto för att testa, och klicket från kameran fick såklart rådjuren att rusa iväg i hundranittio. Klantelin. Detta är alltså resultatet av min ultimata chans som typ aldrig kommer komma igen;



Bra jobbat Elin. Let's skylla på huvudvärk och förkylning.
.........

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Men det var ju en grymt fin bild ändå, trots att de blev ivägskrämda! ;)

2011-04-24 @ 22:41:55
URL: http://adaras.se
Postat av: Mr.Lover

Ägd.

2011-04-25 @ 01:03:40
Postat av: Sanna

Haha, ivrig och blond! ;) Jag har nog skrattat några gånger åt den meningen <3

2011-04-25 @ 17:12:46
URL: http://tramsson.blogg.seq

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0