x Ohlala Datum: 2011-04-14 Tid: 18:42:45

Jag hade velat visa lite saker jag köpte igår, men tyvärr är jag sämst på att fota kläder så det blev inget med det. Synd att Bikbok inte har någon normal hemsida där man kan se alla kläder, för då hade jag kunnat sno bilder därifrån. Bikbok är i övrigt min nya favoritbutik, någon mer som upptäckt dem? ;)

Nåja, här får ni åtminstone en bild på min nya bikini som jag är lite kär i. Prickigt it is! Bilden har jag snott från ginatricot.se. Faktiskt hade jag spanat in den där och bestämt mig redan innan jag provat den. Inga impulsköp här inte! Säger vi..

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0