x Hej blondin Datum: 2011-04-18 Tid: 15:27:35

Gissa vem som har slingat håret? TADAA! Mitt naturligt blonda hår ser plötsligt brunt ut när jag har fått i lite ljusa slingor. Det kan å andra sidan bero på att min frisör kryddade till det lite och gjorde mig vithårig, men det är lugnt, det funkar nog ändå (även om jag kommer bli kallad blondie i några veckor framåt). Dessutom väger jag upp det ljusa med en brunfärgad lugg! Visst syns det att den är brunfärgad? Visst? VISST? Nej, precis. Dagens misslyckande. Min och frisörens plan var att luggen skulle bli mörkare, men av någon besynnerlig anledning lyckades hon bleka den istället. Stod burkarna för nära varandra måntro? Nej okejdå, nu ska jag inte vara taskig, min lugg är faktiskt brun. Under det blekta. Så det syns inte så mycket. Men det är ju tanken som räknas!

Det var inte det lättaste att fota sitt eget hår, men jag ansträngde mig för er skull;

.........

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ska inte oroa dig, det ser jättefint ut!:)

Och tack för en jättebra blogg, jag totalt älskar den!

Keep it up!

(Varför slutar alla meningar med ett utropstecken?)

2011-04-24 @ 10:24:07
URL: http://caucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0