x Detta har jag hjort idag Datum: 2011-04-01 Tid: 19:01:28

Gissa vem som har två hjortar utanför fönstret? Nu blir jag glad, de är så fina. :)

Här har ni en gammal bild som jag fotat för något år sedan, hjorten på bilden är dock inte riktigt lika ståtlig som den jag har här utanför just nu. Skulle jag valt favoritdjur hade det lätt blivit något hjortdjur, det finns inget finare, kan lätt titta på dem i timmar utan att bli uttråkad. Men sen är jag ju också lite udda..



Såå,
vad jag har gjort idag? Haft en lektion, så gott som gjort klart projektrapporten hemma hos Frida, gått en lång runda och slutligen haft en liten under-motorhuven-genomgång med pappa. Jag är en naturbegåvning när det gäller bilar, men det har jag nog berättat förr.. ;)
.........

Kommentarer
Postat av: Fridaah

Tror du att du är cool bara för att ni har hjortar i trädgården!? Vissa andra har ankor i hallen vetu ;D

2011-04-01 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0