x Var har jag lagt min cykelnyckel? Datum: 2010-09-03 Tid: 16:35:44

Började 10:10 och slutade 13:15, lektionerna på schemat var Virtuella miljöer och Svenska B. Efteråt gick jag en kort sväng på stan med Frida, och tog sen tåget hem 13:37 (lägg väl märke till nummerkombinationen alla små nördar där ute!). Väl framme vid slutdestinationen insåg jag, efter desperat letande, att jag glömt ta med mig cykelnyckeln. Tur i oturen bor min moster inte långt från stationen, och var vänlig nog att köra mig hem - snacka om lyx!
När jag letat igenom halva huset efter den försvunna nyckeln, som i övrigt fortfarande inte är återfunnen, tänkte jag göra mig en hallonsmoothie. Dock hann jag inte mer än att kladda ner mig med hallon och börja hälla mjölk i behållaren, innan jag fick jag syn på grannens katter ute i trädgården. Snabbt som bara den kastade jag sakerna ifrån mig, sprang efter kameran och gick sen ut i trädgården för att ta ett par bilder. Ett par nersmutsade knän senare, och ett antal bilder rikare, reste jag mig och gick in igen. Oj vad kul det är att fota, det var så längesen sist att jag nästan hade glömt!

Random animation på grannens katt (färgerna är lite gråaktiga pga filformatet).


.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken söt katt! Är det katten från grannen i ditt nya hus? Riktig liten sötnos!

2010-09-03 @ 17:02:32
URL: http://ingen.se
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Japp, det är den nya grannens katt :) Jättesöt är den! :D

2010-09-04 @ 20:36:14
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad fin bild :) Hehe.. Och så är ju katten en liten sötnos :)

2010-09-05 @ 09:05:47
Postat av: Julia :)

åh, du är grym på att fota ^^ Älskar den <3

2010-09-05 @ 10:01:42
URL: http://lovingstreet.blogspot.com
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Ellen: Tack! :D Och jag håller med, en riktigt sötis är det :3

2010-09-05 @ 10:10:50
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0