x Solskenshumör och glassabstinens Datum: 2010-09-02 Tid: 22:08:00

Det har varit en lagom ansträngande dag i skolan idag; började 08:40 och slutade 09:30. Dock är jag glad att jag skulle hem till Mikael efteråt, annars hade jag nog blivit ganska irriterad över att behöva ta mig till skolan och hem igen bara för att höra vår projektarbetslärare säga att "ni har redan gjort det ni skulle ha gjort på den här lektionen så ni får sluta nu". Det tar ju ett tag för mig att komma hem så att säga.
Klockan fyra svängde pappa förbi och hämtade mig hos pojkvännen, och väl hemma igen drog jag med honom ut på en promenad i det sköna vädret.

Trots ihärdig glassabstinens hela dagen lyckades jag dessvärre inte få tag på en enda glass. Fast å andra sidan var det kanske bara bra..?
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0