x Mitt rätta jag Datum: 2010-09-06 Tid: 21:32:10

Jag gjorde förresten bort mig idag.

Läraren: "Så får ni ju då ta och boka fotostudion när ni ska fota."
Jag: "Var är fotostudion?"
Plötsligt uppstår en pinsam tystnad i klassrummet.
Någon random människa som sitter bredvid: "Ehm.. vi sitter i fotostudion nu."
Jag: "... aha."

Jag kände mig ganska korkad för en sekund. Fast å andra sidan har jag fortfarande inte fattat varför vi ska boka studion om vi nu har fotolektion där två gånger i veckan? Men okej, jag är väl blond då. Någon stackare till brunett får väl förklara för mig.  

Tilläggas bör väl att jag var i en ny byggnad, med en ny lärare och med helt nya människor. I övrigt vet jag fortfarande inte om jag ska läsa kursen ihop med dem, men det lär jag väl få reda på förr eller senare.. lita aldrig på schemaläggare säger jag bara.

.........

Kommentarer
Postat av: sofie

hihi. jaah, problemet är att det inte.. går, haha? nej :'\ men jag håller absolut med om sissta meningen i ditt inlägg. (x vår lärare blev arg som fan på alla i klassen när vi hade kommit från musiken en gång, för att vår lärare och musiklärare hade lagt schemat som dom tyckte passade dom själv.

svenska personer är inte riktigt kloka (':

2010-09-07 @ 17:41:44
URL: http://soofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0