x It's a beautiful day Datum: 2010-09-01 Tid: 17:43:05

Låttips: Monday Morning - Melanie Fiona

Vad har hänt idag då? Hm. Inte mycket faktiskt. Men jag kan meddela att det är helt underbart väder här nere i skåne, även om det märks att hösten är på väg. Det var nästan så att man för en gångs skull blev lite glad över att det var cykeln som gällde hem! Och imorgon, då har jag bara en lektion; projektarbete. Sen slutar vi, 09:50. NAJS! Glad glad glad som kexchoklad nananaa.

Lägg väl märke till de prickiga tightsen som jag tjatat om ett tag nu.

.........

Kommentarer
Postat av: Peter

För fan Elin.. Monday Morning xD Lyssna på radion under en jobbdag och du kommer att HATA den låten X-x

2010-09-02 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0