x Ingenting blev Foto B Datum: 2010-09-06 Tid: 19:05:27

Egentligen borde jag väl inte skriva något inlägg nu eftersom att jag inte har något att skriva om, men jag är ganska duktig på att skriva om ingenting om jag får säga det själv, så det blir ett inlägg ändå bara för att fylla ut liksom. Hade min första ordentliga lektion i Foto B idag. Fick i läxa att fota ett porträttfoto i studio analogt, samt att fota någon i arbetsmiljö digitalt. Ska bli kul, men jobbigt att hitta någon att fota! Jag tycker alltid det känns som att man är jobbig när man står och fotar och fotar och aldrig blir klar. Jag menar. Modeller vet ju liksom att det tar lång tid och har ingen brådska, men någon som arbetar..? Snacka om att störa. Aja, det löser väl sig. Lovar att visa resultatet i bloggen om det blir bra! I och för sig kan det kanske dröja lite, med tanke på att jag har fem veckor på mig.. ;) 

Annars har jag väl mest suttit och snörvlat hela dagen, usch vad jobbigt det är att vara förkyld! Tror dock att den börjar gå över nu, längtar tills den är helt borta..
.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Sv: Usch ja, myggorna borde dö ut. Eller åtminstone försvinna så att man aldrig slapp se dem igen, eftersom jag drar mig till alla möjöliga slags jobbiga kryp. :P

2010-09-06 @ 20:03:07
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katsu

Vem har du som lärare? :DD

2010-09-06 @ 20:28:23
URL: http://katsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0