x Gäääääsp Datum: 2010-09-19 Tid: 17:42:33

Låttips: Halo - Haley James Scott

Trots att det känns som om jag sovit i en hel evighet hos Mikael inatt är jag sjukt trött nu. Vill ha lov igen! Tur att jag mötte min kusin Emil nere vid tåget när jag skulle hem, annars hade jag nog somnat där och då. Haha. Nu tänker jag bara sitta här och.. vad var det för ljud? Aha. Mina föräldrar har visst satt upp nån gammal klocka som slår en gång i halvtimmen. Trevligt. Nu tänker jag sitta här och sova, sen blir det dags att halvlyssna på valvakan. Jag har ju inte fyllt 18 än så det blev inget röstande för min del. Men har du röstat?

Letade upp den här gamla bilden på klockan i min fotomapp. Nu saknar jag vårt gamla hus. Nostalgi.

.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Jag röstade för 1 ½ vecka sen tror jag :P

2010-09-19 @ 18:46:01
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Malinda

Sv: Awww, tack! :D Jo, jag testade dem i svartvitt, blev dock lite sådär bra. Så jag valde att ha dem i färg. Men tack ändå för tipset! (:

2010-09-19 @ 20:29:22
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0