x Att komma med nått nytt Datum: 2010-09-20 Tid: 15:27:25

Låttips: I'm there too - Michelle Featherstone

Då var det dags för ännu en lektion i "Teknikutveckling och företagande" och vi skulle som läxa ha klurat ut ett antal nya, briljanta, produkter. Eller okej, de behövde inte vara briljanta, men man vill ju vara duktig liksom. Jag, Frida och Mikael hade faktiskt klurat en del, och kommit fram till en massa toppenidér (harkel host) - allt från papperskorgar med sensorer till pizzasaxar. Dessvärre visade det sig att två av våra topp-tre-idéer redan var uppfunna, tänk att det kan vara så svårt att komma på något nytt!

Ett kylskåp med glasdörr och en pizzasax, bilderna är snodda från google (här och här).



Annars har dagen flutit på som vanligt. Min fotolärare hällde diskmedel över mig och råkade fördärva en bild på min film, men that's life. Haha. När jag cyklade hem möttes jag av en hel massa gäss som mellanlandat på ett fält här utanför, och lite längre fram på vägen fick jag syn på en stackars pjodd som gått ett hårt öde till mötes - tillplattad av någon skoningslös bil. Jag hann inte mer än att skänka den lilla fågeln en tanke, innan jag plötsligt SPLASH delade en snigel på mitten. Mys. Jag blir fortfarande lite illa till mods när jag tänker på det lilla livet, men jag hann ju inte reagera! Den kunde väl ha vett att flyttat på sig liksom?
.........

Kommentarer
Postat av: Mirjam

smart!! ;P

2010-09-22 @ 18:59:19
URL: http://oclock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0