x ÅH vilken härlig dag, lalalalaa..! Datum: 2010-09-22 Tid: 18:58:44

Idag har det varit en riktigt härlig höstdag! Solen sken, fåglarna kvittrade och inte en vindpust så långt ögat nådde.. kan det bli bättre? Faktum är att jag inte kunde låta bli att gå en lång runda när jag kom hem, trots att jag cyklat från tåget idag. Det har nog aldrig varit så kul att cykla förut alltså, snacka om att jag var glad när jag kom hem, haha! :D

Fotade förresten en del på vägen, så ni kan förvänta er att se lite bilder på bloggen inom kort. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Ååh, skönt! Solen sken hos oss också, men min dag var inte direkt att skryta över. Men men. :D

2010-09-22 @ 19:14:06
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0