x Skogens konung? Nah, det är ju jag förståss.. Datum: 2010-10-05 Tid: 18:22:39

Plötsligt går djungeltelefonen varm. En älgkalv? Vid vårt gamla hus? Jag släpper allt jag har för händerna, rusar efter kameran och snubblar ut genom dörren med ena armen i jackan och tofflorna på sned. Sen springer jag ett par hundra meter och tittar mig uppmärksamt omkring. Komsi komsi lilla älg.. kom till Eeeliin. Tyvärr verkade inte älgen lystra till namnet "älg", troligtvis kallas den för Ragnar eller också den helt enkelt tillräckligt gammal för att förstå att människor ska man akta sig för. Lite synd faktiskt, hade varit kul att få se den.. fast det var ganska trevligt ändå faktiskt, nu fick jag ju motion så det räcker ett par dagar framåt liksom. Haha.

I övrigt klickade jag en ganska trevlig bild när jag ändå var ute och rastade kameran. I like. :)

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0