x Till attaaaack!! Datum: 2010-10-14 Tid: 19:21:57

Det är inte alla som kan skryta med att de har blivit attackerade av en talgoxe. Men det kan jag. Eller okej, indirekt attackerad åtminstone.. eller det var mest en olyckshändelse från pjoddens sida men det är faktiskt en annan femma. Inte för att man ser så stor skillnad på femmor..

Det här är åtminstone vapnet (läs: pinnen) som användes:



Och detta är vildingen som brukade vapnet:



Förtydligande: Jag fotade en söt liten fågel. En söt liten fågel kastade en stor gren på mig.
.........

Kommentarer
Postat av: Linn fällström

Vilken otroligt trevlig fågel, den har säkert många vänner? o__o'



Svar: Haha åh, se där. Då ska jag inte komma och klaga på min matte B då, haha? x/ Aw, jag skulle inte ens orkat räkna matte D, fattar inte ett skit av B liksom - är man född dum så förblir man dum! :3 Vet inte om du har sagt det, men tack iallafall! :* Du hänger med på vem jag är va? ;)

2010-10-14 @ 19:47:18
URL: http://awesomelinn.blogg.se/
Postat av: En som du inte känner

Haha.. Udda fågel..?? ;)

2010-10-16 @ 16:17:02
Postat av: Lina Norberg

Haha, en sån fågel vill jag ha ^^

2010-10-24 @ 16:54:00
URL: http://lnphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0