x Memory Datum: 2010-11-16 Tid: 20:01:42

Nu har jag äntligen ryckt upp mig och börjat grejja lite med ett program som vi ska göra i kursen Programmering C. Jag har planerat att det ska bli ett enkelt litet memory, tre bildpar tänkte jag mig - allt för att mina småtröga klasskompisar ska klara av att spela. Eller inte. Saken är den att programmering är svårt, jag orkar helt enkelt inte göra ett memory med fler än sex brickor, det hade tagit år!

Här har ni början, visst ser det vackert ut? (Vi kan väl i alla fall låtsas..)

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0