x Kreativitet och mordförsök Datum: 2010-11-29 Tid: 18:20:07

Jag är riktigt sugen på att fixa en ny bloggdesign nu, dessvärre ska ge mig av till stallet inom två minuter. Typiskt. Får vara kreativ en annan gång! ;D
På tal om ingenting så lyckades jag kasta min mobil i snön och låta den ligga där i ett par timmar, vilket jag insåg för en liten stund sen. Den var ganska genomfrusen när jag fick in den i värmen igen, haha, stackaren. Turligt nog överlevde den (om än lite chockad).

Nej, nu måste jag rusa, vi hörs!
.........

Kommentarer
Postat av: amanda bergström ;)

hej igen :)

det varväldigt offatbart kul att titta in i din blogg igen, som jag inte gjort på jääättelänge !

som vanligt är du nog en av dom kreativaste personerna som finns på internet, kanske rentav i sverige ? :D



jag undrar bara hur du mår, hur det är och hur erat hus ser ut nu, sist jag läste hade ni nyss flyttat in ;)



ha det bra så länge !



/amanda

2010-11-29 @ 19:27:10
URL: http://fastlimmad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mobilen: Åh, fy dig Elin! Hur kunde du bara lyckades du slänga mig i snön!? Nu kommer jag få mobilinfluensan! (Burrrr)

2010-11-29 @ 21:34:25
Postat av: Liz

Hej, skulle vara jätte snällt om du kunde svara på det här, men kodar du designer till andra? har försökt att koda så allt ligget helt parfekt men det funkar inte ;s behöver inte en header eller uppladdade bilder, bara din storlek på Menyn och Inläggen och sånna koder :s

2010-11-30 @ 17:52:00
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Hahah, ja, något i den stilen sa den nog! XD

2010-11-30 @ 21:53:39
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej! ja det är helt okej såvida du använder länkning! :) byxorna är köpta i paris och tröjan fyndade jag på nellys rea för ett par veckor sen :)

2010-11-30 @ 21:57:42
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Liz: Hejsan! Tyvärr säljer jag inte bloggkodningar eftersom att jag får prova mig fram till allt - det tar år! xD Hoppas du får rätt på det ändå (: Kram!

2010-12-02 @ 18:36:42
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0