x ) Datum: 2010-05-04 Tid: 22:10:40

Idag har jag varit på ovanligt dåligt humör, gick runt och surade i skolan utan någon vettig anledning alls. Antar att man inte alltid kan vara glad? Tur att mina stackars klasskompisar är tåliga och stod ut med mitt gnällande, haha. Jag piggnade dock till lite senare på eftermiddagen när jag äntligen hittade både en ny vårjacka och tapeter till mitt nya rum. Drog till med en riktigt stormönstrad fondtapet i svart, silver, beige och brunt. Hoppas att det inte ska se allt för hemskt ut! 

Nej, nu tänker jag springa in på mitt rum och krypa ner under täcket, usch vad trött jag är! Hoppas att jag ska vakna på rätt sida imorgon... typ höger eller så. Godnatt!
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna [fotoblogg.]

Shit vilken fin blogg du har! :D



Tänkte fråga om du gör bloglovin-byten eller länk-byten, om du fattar vad jag menar ? :)

2010-05-05 @ 16:16:13
URL: http://sannaahedman.blogg.se/
Postat av: Malinda [All by Me]

SV: Jo, det är jag... tack så väldigt mycket! Kul att du gillade den. ^^

2010-05-09 @ 00:33:35
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0