x Ute i vildmarken Datum: 2010-05-23 Tid: 12:18:21



Igår kväll var jag och min ett år äldre farbror Otto på rävspaning. Vi satte oss mitt i skogen vid halv 9, och satt sen där i en svärm av knott och mygg i en dryg timme. Dessvärre såg vi inte en enda räv, men däremot hörde vi en grävling i närheten som verkade vara på ganska dåligt humör, haha. Jag fick dessutom se de ursöta små uggleungarna som bor i Ottos trädgård, så jag var ganska nöjd ändå. ;)
När vi kom hem var vi (eller åtminstone jag) fulla av vidriga små fästingar och bett av olika slag, inte så värst trevligt.

Kan ni se ugglorna (den här bilden är fotad innan vi gav oss ut i skogen)?


Inzoomning (ursäkta kass bildkvalité)




.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0