x Sommartider hej hej sommartider Datum: 2010-05-20 Tid: 20:16:25

Tiden går så himla fort när man har roligt, snart är det dags att krypa ner under täcket igen.. jag som hade velat vara vaken här hemma en bra stund till. Nåja, sånt är livet. Snart sommarlov, usch vad jag längtar! Är lite smått skoltrött för tillfället, känner mig helt omotiverad och inte alls pigg på att plugga. På tal om plugga, kemin var det ja.. suck. Det är bara till att plocka fram böckerna nu på en gång antar jag.

Ska nog till Frida (klasskompis) imorgon och grilla förresten, ska bli mys! Hoppas att vädret blir lika fint som idag, har varit riktigt härlig sommarvärme och solsken, så glad man blir av fint väder alltså! :D

Är sommaren hos er också?
.........

Kommentarer
Postat av: Malinda [All by Me]

O, ja! Med 22 grader ute och 25 grader inne, årets första dopp i dammen och lust att gå i linnen och shorts ute kan man allt säga att det är sommar.

Saknas bara sommarlov. Läängtar.

2010-05-20 @ 22:28:46
URL: http://allbyme.se
Postat av: isqwi

Det har varit över 20 grader i ungeför en vecka nu ;)

2010-05-21 @ 13:22:27
URL: http://isqwi.blogg.se/
Postat av: Peter

Här är en som inte har tittat på nyheterna.

2010-05-22 @ 02:52:07
Postat av: Julia

Sommaren är verkligen här hos oss! Typ 29 grader! Jätttehärligt <33 Superfin blogg som alltid!

Postat av: Josse

Vad gott att grilla :}

2010-05-22 @ 15:16:19
URL: http://justkeepbreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0