x Skogslycka del 2 Datum: 2010-05-11 Tid: 19:33:29

De som säger att man inte ska fota i motljus har fel, bara så ni vet. Jag älskar nämligen motljusbilder, det blir himla häftiga effekter! Vad tycker ni?


Noteringar:

* Någon trodde att bilden i mitt förra inlägg var redigerad, men så var inte fallet. Bortsett från lite beskärning då. :)
* För att få "suddig bakgrund" ska ni ha så lågt bländarvärde som möjligt, kika i er kameras manual ifall bländaren går att ändra på just den kameratypen!  
 



.........

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Inte jag heller! Är så glad att jag äntligen lyckats nu, haha! Men det är svårt! :)



Åh vad mysigt! Haha, ja.. det kan ju vara allt finurligt att fundera ut när man ska lägga sig, haha :> När har du sommarlov då?

Kraam!

2010-05-11 @ 20:01:58
URL: http://liindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0