x Natti natti! Datum: 2010-05-27 Tid: 23:36:23

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska krypa ner i min säng, lika bra att sova nu så att det blir fredag lite fortare! Har verkligen längtat hela veckan, tiden har segat sig fram som världens tröttaste snigel.. skönt att det äntligen är torsdags kväll! *woho* Kommer ha fullt upp fredag och lördag; ska först hem till pojkvännen och kolla film med honom och hans kompis, sen sover jag över där, och på lördag tar jag bussen hem till Frida och har tjejkväll med massor av godis och tjejsnack! Ska bli hur kul som helst, ÅÅÅH vad jag längtar till imorgon! Lika bra att jag springer och lägger mig nu, haha, gonatt! ;D
.........

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Haha! Jag har varit lat och inte bloggat eller svarat på kommentarer. Dåligt dåligt. Men det har ju varit fint väder! Var ju bara tvungen att vara ute! :)



Min dag har varit toppen! fredag äntligen ju! ;)



Jaa, längtar jättemycket jag med! Snart lov! ;)



Ha en trevlig helg ! ;)

2010-05-28 @ 20:26:25
URL: http://liindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0