x Måndagsmyys Datum: 2010-03-29 Tid: 23:44:40

Ja, du läste rätt.. måndagsmys. Det är minsann inte varje dag man kan skriva det ordet! Måndagen brukar ju i allmänhet vara den värsta dagen på hela veckan - tycker jag åtminstone.. Men nu när det är påsklov (måste upprepas) så kan man nästan kalla det för måndagsmys. Har tagit det lugnt hela dagen, inte gjort något särskilt alls faktiskt. Såg disneyfilmen Bilar hos pojkvännen, mer lördagsmys kan det väl knappast bli? Haha! ;D

Såhär skulle bilarna sett ut om jag hade gjort min version av "Bilar":

.........

Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt förälskad i din design :)

2010-03-30 @ 02:30:00
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Mandyy

Sv; Ja, det är verkligen jätteskönt med att våren äntligen är här. Och snart är ju påsken också här :D Vad ska du göra i påsk då??

2010-03-30 @ 08:26:55
URL: http://manddyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0