x Hur klantig får man bli? Datum: 2010-03-18 Tid: 19:45:02

tisdags kväll skrev jag så att fingrarna glödde för att bli klar med en berättelse som skulle lämnas in på engelskan dagen därpå, men lyckades glömma skicka iväg den till skolan. Idag lyckades jag elda upp en stencil som jag behövde till min historiauppgift som ska vara klar imorgon. Skickligt Elin, skickligt! Plötsligt inser jag att "gör-allt-kvällen-innan-det-ska-lämnas-in-planeringen" inte riktigt fungerar som jag skulle vilja att den gjorde.. typiskt också.

.........

Kommentarer
Postat av: Julia // foto.

Åh! Typiskt. :( Hoppas det går bra ändå! :D



sv; Åh, okej. ^^

Smart!

2010-03-18 @ 20:16:57
URL: http://lilljulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0