x Toaletten Datum: 2010-06-07 Tid: 11:11:44

Tänkte visa lite före-/efter bilder på rummen i det nya huset efterhand som vi blir klara med dem. Än så länge är det bara toaletten som är helt färdig, men det har hänt en hel del andra saker också. Exempelvis har köksinredningen kommit upp, det är en ny balk i vardagsrummet, taket i mitt rum och elementen är målade, och jordvärmen är fixad. Till helgen ska det tapetseras i mitt rum, spännande att se hur det blir! :D

Det var svårt att ta bilder inne på toaletten eftersom att den är ganska liten, men jag hoppas att man kan urskilja något åtminstone, haha.

FÖRE:



EFTER:


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0