x Lördagen den 5 Juni 2010 Datum: 2010-06-05 Tid: 23:25:00

Nu tänkte jag skriva ett intressant och innehållsrikt inlägg, som kompensation för de senaste torftiga små textsnuttarna. Dessvärre har jag inte mycket att skriva om, men.. det är väl värt ett försök åtminstone?
Jo, igår var minsann jag, min pojkvän, och en klasskamrat över i Danmark. För er som inte vet det bor jag nere i Skåne, så det tar inte allt för många minuter med båten över sundet, haha. Det var riktigt trevligt faktiskt, om vi bortser från att jag har fått ett härligt solexem i min hårbotten som för tillfället försöker ta lite död på mig.. *gnäll*
Från det ena till det andra; imorgon är det dags för visning av vårt hus! Det verkar som att det kommer en hel del folk och tittar, spännande värre. Jag ska dock hålla mig borta när de är här, känner för att leka lite med min kära kamera under tiden, det var ju ett tag sen nu! 

Är verkligen helt inställd på att det är söndag idag, så glad man blir när man kommer på att det bara är lördag! :D

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0