x Igår och, tro det eller ej, JAG PÅ BILD! Datum: 2010-06-26 Tid: 10:36:42

Min midsommar blev inte riktigt som planerad, så nu slänger jag in ett foto på mig själv och visar världen att jag faktiskt var och firade; man kan ju faktiskt undra liksom. Jag är lite kär i klänningen, visst är den NAJS? :D
Observera att jag inte är särskilt rutinerad på att fota mig själv, som ni kanske ser.. hrm. Borde man kolla i kameran när man fotar kanske? Aja. Bilden la jag egentligen upp för att världens bästa pojkvän Mikael är i Spanien och tyckte att jag skulle slänga upp en bild av mig själv i bloggen. Saknar honom!



.........

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin klänning! =D

Du är också fin , (:

2010-07-03 @ 12:18:03
Postat av: Elin [glasartad]

Tack så mkt Emma! :D <3

2010-07-04 @ 10:25:47
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0