x Onsdag till Söndag - Check Datum: 2010-07-14 Tid: 11:38:31

Nu är klänningen på och jag är redo att åka in till storstaden! ;) Det är ett tufft schema den här veckan; idag är det shopping med mamma (både kläder och mat), bio med Frida, och så mys med Mikael som gäller. Imorgon lär jag väl inte komma hem förrän senare på dagen, och på fredag ska jag på restaurang med min moster. På lördag är det grillning hos Frida och troligtvis stannar jag väl hos Mikael och stör honom lite tills på söndag. Sådär ja, nu slipper jag oroa mig för att gå och inte ha något att göra i veckan. Om det mot förmodan skulle råka bli lite ledig tid, så har Otto reserverat mig som lekkamrat. Det är inte lätt att vara poppis! Höhöhö. xD

För er som inte riktigt hänger med i svängarna:
Otto - Min farbror som bara är ett par år ett år och 9 månader äldre än mig
Mikael - Min pojkvän
Frida - Den andra tjejen i klassen, vi är bara två
Mamma - Hon som får stå ut med mig
Moster - Mammas syster
.........

Kommentarer
Postat av: Otto

Vadå "ett par år"?! Så gammal är jag ju faktiskt inte! D: x'D

2010-07-14 @ 17:24:22
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Otto: Så då, farbror petnoga. (;

2010-07-14 @ 17:49:56
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Katsu

Otto är... jättegammal!



...nästan lika gammal som jag ;_;

2010-07-14 @ 21:34:03
URL: http://katsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0