x Absolut Vanilla Datum: 2010-07-07 Tid: 11:50:29

Ni har väl inte missat ett av de senste inläggen som visas på blogg.se's startsida? Inlägget heter "Vad är egentligen manligt?". Killen som skriver är så sjukt inspirerande! Fastnade helt i hans blogg bara efter att ha läst ett par inlägg, skönt med något som sticker ut från de vanliga mode- och fotobloggarna. Grejjen är den att han lyckas få in riktigt smarta funderingar i humoristiska texter. I vanliga fall brukar jag inte gilla bloggar med en massa text och få bilder, men de här inläggen är skrivna på ett så extremt lättläst vis att man sitter helt fastklistrad utan att bli uttråkad en enda sekund! Bra jobbat, måste jag säga. Jag menar, kan man skriva ett inlägg om absolut ingenting och få det att bli läsvärt, då har man minsann talang. Kan man få låna lite av den måntro?

Bloggen slår dessvärre världrekord i tråkig layout. Men skit samma, det är ju insidan (.. innehållet) som räknas! ;)

http://absolutvanilla.blogg.se/


.........

Kommentarer
Postat av: Vanilla

Åh vad kul att du tyckte så! :) Jag tackar för berömmet!



Haha nä designen har jag inte orkat lägga någon tid på. Innan jag började blogga skrev jag anteckningar på facebook istället, och den där standardlayouten var det som mest liknade det på facebook :P.

2010-07-08 @ 02:09:15
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0