x Jiihaa ;D Datum: 2010-01-14 Tid: 14:51:50

Första ridlektionen efter jullovet igår, ny ridlärare och utvilade hästar. Jag blev tilldelad Olga, en charmig liten arabkorsning som jag tycker ganska bra om, kul! Olga var dock på helspänn hela lektionen, och när det äntligen var dags för galopp kunde hon bara inte låta bli att bocka och sparka bakut i ren förtjusning. Lite rodeo har jag inget emot, men det är ju en fördel om sadeln sitter där den ska. Vips så satt jag mer på undersidan av hästen än på ovansidan, och kände plötsligt en väldig lust att smaka lite på underlaget i ridhuset. Det var inte särskilt gott, om ni undrade. Nåja, ingen skada skedd, så jag hoppade upp igen och bockade mig genom resten av lektionen. Lilla Olga skulle nog behöva en regäl galopp för att springa av sig ordentligt.. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Naaah! ;D ;D Ja måste oooooossså gå till Gina och köpa den! ;'O Om den nu är bekväm, förstås *'sneglar på dig och försöker pressa fram svar* xD



Haha, ja exakt! Det är tråkigt men ändå kul, haha! Hittade ett typ häfte med massa bilder jag ritat när jag var liten, och de var verkligen ASROLIGA! Haaha, hade typ ritat av mamma, pappa och mig som stora torn, hahah :D



Uff, jag hittar inget kul i det. Gått ynka fyra dagar och har redan tröttnat. Skönt med lite helg nu.. snart.. I min klass finns det ingen kulig typ som jag inte är med. Antingen är folk tråkiga, eller idioter (syftar på killarna ;P)

2010-01-14 @ 19:50:15
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmmm.. kom av mig mitt i kommentaren. Råkade skicka den , haha! (Fortsätter: )



Ja, eller så är jag med de hyfsat kuliga typerna, höhö. Läxor ja. Synd att de finns, haha! Tar ju bara upp ens lediga tid, haha! Fast det finns en sak som är kul med skolan, och det är *träslöjd!

* Har det två gånger i veckan - normalt på schemat samt på elevens val, Lyckost mig , haha!



Ah, haha! Jag såg faktiskt inte heller. Eller jo, typ fem minuter. Råkade missa allt genom att tillbringa tiden vid datorn, haha! Skype! Gosh, länge sedan jag var inne där, haha! Har ju inga roliga att chatta/prata med, haha" Typ bara jag av alla vänner som ens vet vad det är ! o.o'



Förlåt för sent svar btw!



Naaw, tack så mycket! Din blogg är mycket bättre! ;* <3



---



Hänt nått kul idag? ;D

2010-01-14 @ 19:56:02
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : åhh vad fuskit :O



hehe allt bra med dig idag ? =)

2010-01-14 @ 21:04:31
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: rebecca

O-M-G!

Hur kan man vara så begåvad?! hur gammal är du? 14? 15? anyways.. Helt GRYM! avgudar dig! om dina bilder fanns som tavlor skulle mitt rum ha hur fint och kreativt som helst!

hoppas att du är solt och glad att du är så begåvad som du är! jorden behöver fler som dig, udda, bra, bättre, bäst :) haha.

Du är min gud! GRYM!

2010-01-16 @ 00:52:59
URL: http://tearsoffears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0