x SPORTLOOOV! WOHO!! Datum: 2010-02-22 Tid: 10:42:17

!! :D ... just det .. läxa ja ... bara till att sätta igång. Här har ni min uppiggande lista över saker som ska vara klara efter lovet, önska mig lycka till:


* Skriva/träna tal Engelskan
* Skriva text/plugga inför prov Historian
* Läsa 'Tao enligt Puh' (halvvägs!)
* Skriva/träna redovisning Svenskan
* Göra något kreativt till Svenskan
* Göra något kreativt till Kemin
* Göra 'process' Multimedian (klar!)
* Komplettera foton Foto A
* Plugga Matte inför NP
* Plugga Fysik

Där rök mitt lugna sportlov, hmpf. Dessutom har jag fått låten 'Fireflies' på hjärnan, jobbigt! Firade Andrés 18-årsdag i lördags och Fredrik spelade låten om och om igen... Han bör känna sig skyldig. *muttra* Nej, dags att skriva tal, HEJSVEJS!

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda [All by Me]

Snacka om mycket läxa! :O

O ja... lycka till med allt det då! :)

2010-02-22 @ 11:10:39
URL: http://allbyme.se
Postat av: Fridapida

Fireflies nanananaa :D! Så bäst! :D haha

Och du elin..ta det liite lugnt med pluggandet nu (a) vi har lov trots allt! ^^)

2010-02-22 @ 11:37:09
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Frida: Lov? Vad är det? :O xD

2010-02-22 @ 15:19:19
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Julia

sv ; Ah! :D Elin och Glasartad, som två pusselbitar... Skämt, ignorera min humor.

I alla fall, det är verkligen stilrent! Detsamma med din design, allt håller ihop... Så snyggt! :'>

2010-02-22 @ 19:15:47
URL: http://detfinastejaghar.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Åh tack så jätte jättemycket! Ja, jag försöker visa upp lite mångfald i mina inlägg, och inte bara saker som jag själv skulle bära. Det finns ju alltid någon läsare med annorlunda stil och det är ju kul att visa upp något för alla :)

2010-02-23 @ 22:02:22
URL: http://thestatement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0