x Phhu.. eller inte Datum: 2010-12-08 Tid: 15:12:52

Sådärja, nu är matten överstökad! Har ingen aning om hur provet gick, kan lika bra ha IG som MVG, men det kändes inte helt misslyckat i alla fall. Nu ska jag bara råplugga inför samhällsprovet nästa onsdag, med tanke på att jag inte är särskilt duktig på politik lär det ta ett tag innan allt fastnar. Sen har jag ju inlämningen i Virtuella Miljöer också.... woho, kan man annat än älska veckorna innan jullovet?

Är fortfarande i skolan, så några kreativa bilder får ni klara er utan en stund. ;)
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy vad jobbigt! Tur att du inte har 20 hästar som rymmer stup i kvarten och måste jaga dom och inte kunna plugga alls :) Lycka till på proven! Det är bara att bita i hop sista veckorna!

2010-12-08 @ 17:38:14
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Haha, ja, det är kanske tur det ;D Tack så mkt, jag kämpar på! (;

2010-12-08 @ 20:45:30
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe taaack :)

2010-12-08 @ 21:27:03
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Linn fällström

Svar: Oh, det låter lovely! ska lilla Elin baka tårta då? :)) För isåfall kommer jag förbi på en bit tårta, och en kopp kaffe. ;3

Huhu, klart att man inte vet hur det gick med betyget. Men om det kändes bra och så? ;* ♥

2010-12-09 @ 01:27:23
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0