x Fotosugen Datum: 2010-12-19 Tid: 18:08:29

Min farfar tipsade mig för ett tag sedan om det här avsnittet av "Mitt i naturen" som handlar om fotografering, så idag kika de jag lite på det. Lustigt nog var det min favoritfotograf Brutus Östling som var med, roligt att titta på! Att de sen var ute och fotograferade inte allt för långt härifrån gjorde ju inte saken sämre, snacka om att jag är sugen på att fotografera nu.. jag vet vad jag ska göra på jullovet. ;)

Här har ni ett par av Brutus Östlings jättefina naturbilder:



.........

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Anmäl dig i sånt fall här: http://edgeman.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v51.html



Så svårt att hålla koll annars =)

2010-12-19 @ 18:40:50
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0