x Dagen efter julafton Datum: 2010-12-25 Tid: 16:17:15

I det här inlägget hade jag egentligen planerat att visa alla julklappar jag fått (jadå, jag hade varit snäll i år!), men kameran åkte dessvärre aldrig fram. Jag lovar att visa er en annan dag!

Istället för att kolla på julklappar passade jag på att leka lite med sminklådan som står och dammar inne i garderoben. I mitt försök att hitta någon passande sminkning till nyår gav jag mig på en nerskalad version av sotning (som ser lite sådär halvt naturligt ut), allt för att jag med mina icke existerande sminkskills skulle kunna få det att se något ut för världen. Faktum är att det blev helt okej, men vi får väl se.. jag passar inte riktigt i smink känner jag.

Försökte få en lyckad bild på sminkningen men det var inte det lättaste eftersom att det hunnit bli mörkt ute. Ignorera tröjan som är hetast i stan.


.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyggt! Min Nancy Spungen sminkning är lite sådär halvlyckad ;) Riktigt utmanande!

2010-12-25 @ 16:38:36
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Tack! (: Det kan jag verkligen tänka mig, Nancy Spungen brukar väl ha helt sjuka skuggningar? O;

2010-12-25 @ 17:05:46
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar: Nja, lite smått, tror du får ändra brukar till brukade (hon blev mördad 1978) Men dom flesta av hennes sminkningar är helt ok :)

2010-12-25 @ 20:07:26
Postat av: Julia | Photografi.blogg.se

Fint :D

och God Jul förresten :)

2010-12-25 @ 21:37:25
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Ahh, där ser man! oO'

2010-12-26 @ 11:52:58
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0