x Skärpning Elin! Datum: 2010-08-20 Tid: 22:16:01

Hittade det här helsnygga skärpet på H&M's hemsida nyss, vill haaa! Hoppas det finns i butik, "måste" ju endå ut och shoppa lite nu innan skolan börjar igen.. ;) Det är nog min nya hobby faktiskt, att shoppa alltså! Det kan folk inte tro när de träffar mig.. jag ser väl inte allt för klädintresserad ut. Faktum är att jag köper nya plagg lite hela tiden, men mitt sinne för att kombinera kläder sträcker sig ungefär så långt som till en T-shirt och ett par jeans. Men träning ger färdighet har jag hört..?

.........

Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

Sv; Aha, den (Inception) verkar lite läskig :o Men min kompis hade sett den och hon tyckte också att det var lite förvirrande, just när man fattade nåt var det nåt nytt man inte förstod... x)



Okej, nej jag tänkte bara försöka hitta någon som sett den och kunde ge den tummen upp eller tummen ner, men nu har jag sett den i alla fall och den var ju bra! :)

2010-08-21 @ 11:07:41
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0