x Onödigt vetande och.. strumpor? Datum: 2010-08-04 Tid: 23:08:01

Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till stan, jag och Frida ska nämligen roa oss genom att springa runt (eller okej, jag tror jag föredrar att gå), kolla i butiker, och nog äta lite lunch också om allt går som planerat. :)
Under tiden som jag alltså inte sitter här och spammar er med inlägg kan ni därför roa er med att klippa sönder era strumpor, hade jag tänkt. Såg nämligen den här helsköna frisyren på blogg.se's startsida, kolla in den hos lovelipop.se vettja! .. och jag som trodde att alla tjejer med snygg 'knut' på huvudet hade tjockt hår, snacka om att jag känner mig grundlurad. De med stooora 'knutar' har väl helt enkelt bara extra stora fötter? Eller vad tror ni? ;)



.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Jag tror att jag hellre använder mitt eget hår än en strumpa på huvudet, haha! (:

2010-08-04 @ 23:57:04
URL: http://allbyme.se
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Riktigt fin blogg! kram :)

2010-08-05 @ 18:04:23
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0